عاشق دوتا؟ نحوه انتخاب


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان abujasempes و آدرس abujasempes.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 72
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 2
:: بازدید ماه : 265
:: بازدید سال : 607
:: بازدید کلی : 1093

RSS

Powered By
loxblog.Com

ازدواج

عاشق دوتا؟ نحوه انتخاب
شنبه 2 فروردين 1395 ساعت 11:16 | بازدید : 356 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

عاشق دوتا؟ نحوه انتخاب
مدتهاست که در یک رابطه هستید و بله شما او را خیلی دوست دارید ، اوقات خوبی را با او سپری کنید و احساس امنیت کنید. همه خوب تا کنون! اما وقتی مرد جدیدی وارد زندگی شما می شود چه اتفاقی می افتد؟ کدام یک به شما علاقه دارد ، شما را محاصره می کند ، ادعا می کند و شما شروع به فکر کردن در مورد او می کنید؟

وحشت نکنید!
اگر احساس می کنید به طور همزمان نسبت به دو نفر احساس می کنید ، باید یک قدم عقب بردارید و سعی کنید تصمیم بگیرید که کدام یک برای شما ایده آل است. این همیشه آسان یا واضح نیست ، اما راهی برای یافتن سریع راه حل وجود دارد.

ابتدا به روابط خود فرصتی دهید
وقت بیشتری را با شریک زندگی خود صرف کنید تا تصویر روشنی از احساسات خود برای او داشته باشید. اگر هر چیزی ، ارزش آن را دارد. و باور کنید ، به زودی متوجه نخواهید شد که "ثانیه" فقط یک هوی و هوس بلکه دلیل از دست دادن عشق زیادی بود. از این گذشته ، شریک زندگی شما را مقصر نمی داند یا اگر می دانست که چه می گذرد ، اولین کسی خواهد بود که شما را ترک خواهد کرد
با دوم دوستانه افلاطونی را حفظ کنید. تا زمانی که می توانید. این به شما کمک خواهد کرد تا زمانی که وضعیت درون خود را پاک نکنید. سعی کنید به مدت یک هفته با او تماس نگیرید. عجله با او مطمئناً هیچ خیری از شما نخواهد داشت. در این مدت خواهید فهمید. عشق است یا یک هیجان ساده؟ آیا شما هنوز هم به او فکر خواهید کرد یا با گذشت روزها آنچه احساس می کنید خسته خواهید شد؟ آیا او وقتی ادعا می کند شما را ترک می کنید ، اصرار خواهد کرد که ادعای شما کند یا فوراً "حوصله" می شود؟ و از همه مهمتر: اگر با شریک زندگی خود جدا شوید ، حال شما خوب خواهد شد؟
لیستی از خصوصیاتی را که دوست دارید همسرتان در زندگی داشته باشد ، روی کاغذ بنویسید. وفادار ، صادق باشید؟ طنز دارید؟ زیبا بودن؟ شغل خوبی دارید؟ موفق باشید یا درآمد کسب کنید؟ سپس همه موارد فوق را به ترتیب اولویت قرار دهید. چه چیزی برای شما مهمتر است و چه چیزی از اهمیت کمتری برخوردار است. آنچه را که می خواهید نام دیگری را که فکر می کنید نزدیک به این ویژگی ها باشد ، بنویسید. چه کسی را بیشتر می بینید؟
دو لیست از ویژگیهایی که برای هر دو شما جذاب است را روی یک کاغذ بنویسید. وقتی چیزی را به صورت نوشتاری می بینید ، باعث می شود همه چیز را با وضوح بیشتری ببینید. این سؤالات را از خود بپرسید:

چه چیزی شما را به صورت جداگانه جذب می کند؟

چه ویژگیهای خاص هر کدام را می توان بهبود داد؟

چه کسی شما را به خوبی خود تبدیل می کند؟
به نظر شما چه کسی در اوقات بد و سختی آماده ترین حضور در کنار شما خواهد بود؟

 چه کسی می خواهد اشتباهات او را ببیند و سعی کند آنها را اصلاح کند؟

 چه کسی احساس می کنید بیشتر از همه شما را می خواهد؟

با چه کسانی بیشترین لذت را می برید؟ برای چه کسانی پروانه هایی را در معده احساس می کنید؟ به نظر شما چه کسی بیشترین جذابیت را دارد؟
تصویر شما تا چه اندازه می تواند واقع بینانه باشد؟ زیرا فراموش نکنید که شما یکی را بهتر می شناسید. آیا مطمئن هستید که می توانید اوضاع را به وضوح ببینید؟

به دو لیست نگاه کنید و با استفاده از احساسات خود مقایسه کنید. نه فقط منطق. چشمان خود را ببندید و فکر کنید. اکنون احساسات خود را بررسی کنید. اگر "نتایج" لیست به عنوان مثال نشان می دهد که شما باید به حالت اول بپیوندید ، این تصمیم چگونه احساس شما را رقم خواهد زد؟ احساسات شما را با سناریوی مقابل مقایسه کنید.
حالا؟

آیا می بینید که هر دو با شما سازگارتر هستند؟ این بدان معنا نیست که شما کسی را بیشتر دوست داشته باشید ، فقط شانس موفقیت شما در یک رابطه را بر دیگری برقرار می کند.

رازهای ویژه
من به شما چیزی می گویم که ممکن است به سرعت وضعیت را پاک کند اما کاملاً بین ما بماند. در صورت بیرون آمدن با هر دو (زیرا در نهایت نتوانستید توصیه دوم من را دنبال کنید) ، ببینید وقتی دوست دارید یکی را ملاقات کنید ، احساس می کنید. آیا از "آغوش گرفتن" با یکدیگر پشیمان هستید؟ این زنگ ای است که فریاد می زند متعلق به کسی است که نسبت به آن احساس بدی می کنید و نه آن که در حال حاضر دوست دارید. شاید این هشداری باشد که تصمیم را برای شما گرفته است!
به آنچه که جانی دپ گفته است فکر کنید. اگر همزمان عاشق دو نفر هستید ، نفر دوم را انتخاب کنید. زیرا اگر واقعاً اولی را می خواستید ، دیگر اجازه نمی دادید وارد شوید.

به غرایز خود اعتماد کنید. از دوست دختران خود نپرسید که چه کاری انجام دهند. هرگز فراموش نکنید که این تصمیمی است که باید خودتان تصمیم بگیرید ، زیرا با شخصی که انتخاب می کنید زندگی خواهید کرد.
و اگر آینده نشان می دهد که شما تصمیم اشتباهی گرفته اید ، به دو دلیل نگران نباشید. اولا ، زیرا خواهید دانست که شما صادقانه عمل کرده اید و دقیقاً همان کاری را که حداقل برای آن لحظه می خواستید انجام داده اید ، و ثانیاً ، زیرا زندگی ادامه می یابد و عشق به همین جا ختم نمی شود. چه کسی گفت فقط یک روح خواهر داریم؟ شاید شما هنوز آن را پیدا نکرده باشید. به یاد داشته باشید که حق دارید با کسی که دوستش دارید شاد باشید.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: